Formandens beretning TR Register 2016-2017
Vi er igen i år omkring 150 medlemmer, noget som Klaus Ulrik vil komme lidt mere ind på.
Bestyrelsesarbejdet med Klaus Ulrik, Claus, HP og Gunnar har fungeret godt, vores møder foregår i en god ånd og vi kommer altid godt rundt om klubben og vores aktiviteter. Tak til bestyrelsen for deres indsats i løbet af året.
Året der gik
I det forgangne år blev der ved en stor indsats fra Birgit og Tage, samt Klaus Ulrik stablet et fornemt årstræf sammen. Vi var 20 biler og næsten dobbelt så mange personer, som deltog i det arrangement. Stor tak til Birgit, Tage og Klaus Ulrik for at stå for det praktiske i den forbindelse.
Ud over dette flagskibs-årstræf havde vi også en række større og mindre arrangementer i det ganske land. Vi er kommet godt i gang også i Jylland, hvor især Birgit gør en stor indsats for at få stablet noget på benene.
Der er også afholdt arrangementer i samarbejde med DTAK og TR-CLUB.
For at hjælpe Eventudvalget har vi haft enkelte møder, hvor bestyrelsen og eventudvalget er sammen, noget vi vil gøre mere ud af i den kommende periode for at styrke samarbejdet.
Vi holder stadig medlemmerne opdateret på klubbens aktiviteter med en månedlig nyhedsmail. Stor tak til Lars Skaanning for hans indsats i den forbindelse.
Vi har desværre især i 2016 oplevet at vore medlemmer og udenforstående har haft svært ved at adskille virksomheden Classic Car fra klubbens sekretariat. Derfor har bestyrelsen taget skridt til at ændre på det samarbejde, mere om det senere i forbindelse med generalforsamlingen.
Bjarne er vores bestyrer af vores Facebook side og ca 1/3 af vores medlemmer er med der, det er desværre kun nogle få der er aktive på vores facebook side. For at få lidt mere liv der inden vil blive taget initiativ til at vi fremover også vil skrive på facebook om kommende arrangementer.
Eventudvalget
Vores eventudvalg er dem der sørger for at klubben har en puls og der kan ikke laves en beretning uden at nævne eventudvalgets store indsats. Specielt vil jeg i år gerne fremhæve Claus Bernhardt som står for kalender opdateringerne og meget af det praktiske arbejde i forbindelse med de enkelte arrangementer. Og en tak til Povl, der jo har været en krumtap i eventudvalget gennem flere år og kom stærkt tilbage fra USA turen.
Vi havde også et godt møde på Fasaneriet, hvor medlemmerne havde mulighed for at komme med gode ideer til arrangementer. Det kom der blandt andet en spændende tur til Fanø ud af men også ideer til andre arrangementer kom frem på det møde.
Fremad
Vores klub er til for medlemmerne og vi håber på at alle er tilfredse med de arrangementer vi får stablet på benene. Vi nyder rigtigt godt af, at vi har så mange der bakker op om at arrangere ture og afholde garagemøder – og det vil vi gerne have meget mere af. Jo flere der melder sig med ideer jo nemmere er det for Eventudvalget at skabe variation i arrangementerne og give alle en undskyldning for at komme ud at køre.
Tak for 2016 og jeg håber vi får kørt en masse i 2017 /Lars E. Nyegaard