TR Register DK
Menu 
  • Home
  • KlubbenDiverse klub info
    • Medlemskort (Login)
    • Generalforsamlinger
      • Generalforsamling 2021 (login)
      • Generalforsamling 2020 (login)
      • Generalforsamling 2018 (login)
        • Regnskab 2017 og budget 2018
        • Referat Generalforsamling 2018
      • Generalforsamling 2017 (login)
        • Regnskab 2016, budget 2017, medlemstal og fordeling i Danmark
        • Referat Generalforsamling 2017
        • Referat af Ekstraordinær generalforsamling 2017
      • Generalforsamling 2016 (login)
        • Referat Generalforsamling 2016
        • Regnskab 2015, budget 2016
      • Generalforsamling 2015 (login)
        • Referat Generalforsamling 2015
        • Regnskab 2014 og budget 2015
      • Generalforsamling 2014 (login)
        • Formandens beretning 2013-2014
        • Referat Generalforsamling 2014
        • Regnskab 2013 og budget 2014
      • Generalforsamling 2013 (login)
        • Referat af Generalforsamling 2013
        • Regnskab 2012 og Budget 2013
      • Generalforsamling 2012 (login)
        • Referat af generalforsamling 2012
        • Regnskab 2011 og budget 2012
      • Generalforsamling 2011 (login)
        • Referat for generalforsamlingen 2011
        • Regnskab og budget 2011
    • Bestyrelsen med videre
    • Vedtægterne
    • Indmeld dig her
    • Klub Regalia
    • Downloads
    • Links
    • Kontakt
  • Aktiviteterog klubkalenderen
  • BilerneModeloversigten
    • maanedens-bilMånedens TR
    • tr-2TR2
    • tr-3TR3
    • tr-3aTR3A
    • tr-4TR4/TR4A
    • tr-5TR5/250
    • tr-6aTR6
    • tr-7aTR7+8
  • Teknik“Nørdesektion”
    • Forårsklargøring af TR biler
    • Karosseri / Maling
      • Dupont farvekort til Triumph
      • Min dør sidder fast!
    • Motor
      • SU karburator og SU pumpe
      • Motorolie
      • Kølervæske
    • Transmission
      • Overdrive
    • Forvogn / Styretøj
    • Bagvogn
      • Ratslør
      • Dæk – før og nu
    • El-system
    • Interiør
    • Tekniske løsninger
      • Angle drive
      • Speederpedal og -skaft (gælder alene karburatormodeller)
    • Renovering
    • Andet
      • Import af køretøjer fra ikke – EU lande
      • Den nye kobling og alt hvad det førte med sig.
  • GalleriMedlems billeder
    • Galleri
    • Galleri upload
  • Blog/NyhederSeneste klubnyt
  • Login

Regnskab 2015 og budget for 2016

Postnummerkort

Medlemstal og Biltyper


  • 11 måneder siden


    Så er det i denne weekend at det berømte Kas Kastner Cup (opkaldt efter den nu afdøde Triumph Racing ikon, Kas Kastner) køres i Portland USA – er du til Race med Triumph så er det her det sker 👌😎🏎

    … Se mereSe mindre


    Video

    Se på facebook

    ·
    Del



    Share on Facebook



    Share on Twitter



    Share on Linked In



    Share by Email


    11 måneder siden


    Meine Lieblings-Rennstrecke, der Nürburgring. Foto von einer GLP. Meine erste Veranstaltung, war auf dem Nürburgring, bei einer GLP, mit einem Steyer-Puch, 1965.

    … Se mereSe mindre


    Billede

    Se på facebook

    ·
    Del



    Share on Facebook



    Share on Twitter



    Share on Linked In



    Share by Email


    11 måneder siden


    This is an appeal to anyone in Aarhus area who can maybe help me with my engine. I have rebuilt carbs and also did a top end rebuild, I have simply got something wrong, the RPM on my TR6 is too high (1400 snd increases when hot) meaning no town driving as I risk overheating. I have exhausted my limit of knowledge and need help, I guess on timing and fuel (its a carb version with 175s) , so please see this as a call for help to anyone who can recommend some help or can help in the Aarhus area. My recent planned road trip to Germany I had to cancel and want some summer driving. Richard

    … Se mereSe mindre

    Se på facebook

    ·
    Del



    Share on Facebook



    Share on Twitter



    Share on Linked In



    Share by Email

  • TR Register Dk tilmelding
  • Home
  • Klubben
  • Aktiviteter
  • Bilerne
  • Teknik
  • Galleri
  • Blog/Nyheder
  • Login