Første gang Hardy havde inviteret os til garagemøde var i foråret 2015. Da var han netop begyndt på et restaureringsprojekt af en TR6 som han havde købt et par år før, men ikke fået kørt meget i, da den skulle havde den helt store tur. Derfor blev han nødt til at udvide huset med garage og værksted, så han kunne få de bedste forhold til sit projekt og det må man sige at han fik. Lækker garage med smøregrav og selvfølgelig med gulvvarme.

Sådan så det ud i marts 2015

DSC01720.JPG

Den 4. april 2019 havde Hardy så inviteret til møde igen. Vi startede inde i stuen, hvor Hardy viste billeder på en skærm og fortalte om hvordan projektet var forløbet indtil nu. Meget flot og det blev hurtigt klart for os at intet var overladt til tilfældigheder.

DSC04162.JPG

Så gik vi ud i garagen, og man må nok sige der var sket noget siden første gang. Der mangler stadig lidt montagearbejde inden han kommer ud at køre, og da Hardy nok er en type der ikke er tilfreds, før alt er perfekt, bliver det nok ikke i år det sker.

DSC04165.JPG
DSC04166.JPG

Efter at vi havde kigget bilen kritisk efter i alle kroge, ovenfra og nedenunder, og hørt motoren køre, måtte vi konstatere at alt var perfekt, og vi må rose Hardy for hans flotte arbejde. Vi glæder os til den kommer på gaden.

DSC04168.JPG
DSC04169.JPG

Vi sluttede aftenen i stuen, hvor der var dækket op med lækkert brød, kaffe og kage.
En stor tak til Hardy og hans kone for en rigtig hyggelig aften.
Tage

2 år siden

Så er det i denne weekend at det berømte Kas Kastner Cup (opkaldt efter den nu afdøde Triumph Racing ikon, Kas Kastner) køres i Portland USA - er du til Race med Triumph så er det her det sker 👌😎🏎 ... Se mereSe mindre
Se på facebook

2 år siden

Meine Lieblings-Rennstrecke, der Nürburgring. Foto von einer GLP. Meine erste Veranstaltung, war auf dem Nürburgring, bei einer GLP, mit einem Steyer-Puch, 1965. ... Se mereSe mindre
Se på facebook

2 år siden

This is an appeal to anyone in Aarhus area who can maybe help me with my engine. I have rebuilt carbs and also did a top end rebuild, I have simply got something wrong, the RPM on my TR6 is too high (1400 snd increases when hot) meaning no town driving as I risk overheating. I have exhausted my limit of knowledge and need help, I guess on timing and fuel (its a carb version with 175s) , so please see this as a call for help to anyone who can recommend some help or can help in the Aarhus area. My recent planned road trip to Germany I had to cancel and want some summer driving. Richard ... Se mereSe mindre
Se på facebook