TR Register DK
Menu 
  • Home
  • KlubbenDiverse klub info
    • Medlemskort (Login)
    • Generalforsamlinger
      • Generalforsamling 2021 (login)
      • Generalforsamling 2020 (login)
      • Generalforsamling 2018 (login)
        • Regnskab 2017 og budget 2018
        • Referat Generalforsamling 2018
      • Generalforsamling 2017 (login)
        • Regnskab 2016, budget 2017, medlemstal og fordeling i Danmark
        • Referat Generalforsamling 2017
        • Referat af Ekstraordinær generalforsamling 2017
      • Generalforsamling 2016 (login)
        • Referat Generalforsamling 2016
        • Regnskab 2015, budget 2016
      • Generalforsamling 2015 (login)
        • Referat Generalforsamling 2015
        • Regnskab 2014 og budget 2015
      • Generalforsamling 2014 (login)
        • Formandens beretning 2013-2014
        • Referat Generalforsamling 2014
        • Regnskab 2013 og budget 2014
      • Generalforsamling 2013 (login)
        • Referat af Generalforsamling 2013
        • Regnskab 2012 og Budget 2013
      • Generalforsamling 2012 (login)
        • Referat af generalforsamling 2012
        • Regnskab 2011 og budget 2012
      • Generalforsamling 2011 (login)
        • Referat for generalforsamlingen 2011
        • Regnskab og budget 2011
    • Bestyrelsen med videre
    • Vedtægterne
    • Indmeld dig her
    • Klub Regalia
    • Downloads
    • Links
    • Kontakt
  • Aktiviteterog klubkalenderen
  • BilerneModeloversigten
    • maanedens-bilMånedens TR
    • tr-2TR2
    • tr-3TR3
    • tr-3aTR3A
    • tr-4TR4/TR4A
    • tr-5TR5/250
    • tr-6aTR6
    • tr-7aTR7+8
  • Teknik“Nørdesektion”
    • Forårsklargøring af TR biler
    • Karosseri / Maling
      • Dupont farvekort til Triumph
      • Min dør sidder fast!
    • Motor
      • SU karburator og SU pumpe
      • Motorolie
      • Kølervæske
    • Transmission
      • Overdrive
    • Forvogn / Styretøj
    • Bagvogn
      • Ratslør
      • Dæk – før og nu
    • El-system
    • Interiør
    • Tekniske løsninger
      • Angle drive
      • Speederpedal og -skaft (gælder alene karburatormodeller)
    • Renovering
    • Andet
      • Import af køretøjer fra ikke – EU lande
      • Den nye kobling og alt hvad det førte med sig.
  • GalleriMedlems billeder
    • Galleri
    • Galleri upload
  • Blog/NyhederSeneste klubnyt
  • Login


  • 2 år siden


    Så er det i denne weekend at det berømte Kas Kastner Cup (opkaldt efter den nu afdøde Triumph Racing ikon, Kas Kastner) køres i Portland USA – er du til Race med Triumph så er det her det sker 👌😎🏎

    … Se mereSe mindre


    Video

    Se på facebook

    ·
    Del



    Share on Facebook



    Share on Twitter



    Share on Linked In



    Share by Email


    2 år siden


    Meine Lieblings-Rennstrecke, der Nürburgring. Foto von einer GLP. Meine erste Veranstaltung, war auf dem Nürburgring, bei einer GLP, mit einem Steyer-Puch, 1965.

    … Se mereSe mindre


    Billede

    Se på facebook

    ·
    Del



    Share on Facebook



    Share on Twitter



    Share on Linked In



    Share by Email


    2 år siden


    This is an appeal to anyone in Aarhus area who can maybe help me with my engine. I have rebuilt carbs and also did a top end rebuild, I have simply got something wrong, the RPM on my TR6 is too high (1400 snd increases when hot) meaning no town driving as I risk overheating. I have exhausted my limit of knowledge and need help, I guess on timing and fuel (its a carb version with 175s) , so please see this as a call for help to anyone who can recommend some help or can help in the Aarhus area. My recent planned road trip to Germany I had to cancel and want some summer driving. Richard

    … Se mereSe mindre

    Se på facebook

    ·
    Del



    Share on Facebook



    Share on Twitter



    Share on Linked In



    Share by Email

  • TR Register Dk tilmelding
  • Home
  • Klubben
  • Aktiviteter
  • Bilerne
  • Teknik
  • Galleri
  • Blog/Nyheder
  • Login